torsdag 4 augusti 2011

Slapp och slöer

Idag är det en slapphets dag för mig. Har haft väldiga irritationer i halsen inatt, så det har hostats och åter hostats. Imorse blev det en lång och härlig sovmorgon, för att ta igen det vakna timmarna inatt.
Nu efter lunchen var jag iväg till Lidel för att handla hem lite mat. Nu är frys och kyl laddade igen. Ikväll blir det lasange och sallad till kvällsmat.

Nu sitter jag och tittar lite på TV och juter av en mugg med kaffe. Min älskade lilla Mitzi ligger sidanom mig och njuter. Det är en liten dam som vet hur man ska njuta av livet. Älskade Tova ligger vid dörren till TV-rummet och njuter. Roy vet jag inte vart han är för tillfället. Men den stackaren har nog dragit på sig öroniflammation igen. Det är bara 1,5 månad sen senast. Då vart det höger öra som var drabbat, nu är det vänster öra. Vi avvaktar tills imorgon innan vi ringer till vetrinären. Som det är för tillfället så verkar inte inte må dåligt av det, det är örat som hänger på honom. Vi vet att detta är ett tecken på att något är på G.

Nej, nu ska jag dricka mitt kaffe innan det kallanar.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar