lördag 20 augusti 2011

Sleten

Idag är jag hur sleten som helst. Det har satt sina spår att jag tentat idag. Slet mitt hår många gånger, då jag hade problem att få till det, men skam den som ger sig. Inte för att jag tror att jag får full pott, då jag inte kunde lösa alla uppgifter. Så blir det när man kör fast på en uppgift. Jag har gjort mitt bästa och det är det som är det viktigaste, mer kan jag inte göra. Är det nu så att jag kuggar, så ska jag förbereda mig bättre inför omtentan.

Jag hade inte mer än skickat in tentan så kom mina svärföräldrar. Dom hade köpt med sig kaka till kaffet. Jag var inte sugen på kaka men kaffet slank ner. Behövde få i mig lite koffein, så att jag kunde hålla mig vaken. Men inte för att det hjälpte. När svärföräldrarna körde hem var det jag som kröp ner under täcket en stund. Så skönt det var att vila, men inte för att jag blev piggare. Efter kvällsmat och ytterligare lite kaffe så känner jag mig piggare, härligt!!!

Nu har jag parkerat mig i soffan för att titta lite på TV. Det blir säkert lite stickat också.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar