måndag 2 januari 2012

Nya tag!!!

Nytt år och nya tag. Vad innebär då detta för mig?? Jag ska försöka i möjligaste mån att klara mig utan godis, så även läsk. Jag ska även försöka att få in minst två träningspass per vecka. Läsk vet jag att jag inte kommer att ha några som helst problem att ara utan. Svårare kommer det att vara med godiset. Kommer att byra ut det mot grönsaker och nötter. Idag har det inte varit några probelm att avstå godis. Motionen tror jag också att jag kommer att få svårt med. Tillhör den kategorin som gillar att slappa, men jag ska göra ett tappert försök att få in motion i min vardag.

Jag kommer att ta en dag i taget och inte ställa rent för stora krav på mig själva. Skulle kraven på mig bli för stora så vet jag att jag kommer att misslyckas. Denna omställningen ska jag försöka få så rolig som möjligt, tror att jag kommer att lyckas bättre då. Jag vet att jag snabbt kan tappa motivationen om det blir tråkigt. Nu gör jag inte detta för att det är ett nyårslöfte, jag gör detta för att jag VILL KÄNNA MIG NÖJD MED MIG SJÄLVA. Målet är att jag ska må bra och vara nöjd med det jag åstadkommit.

Nej, nu ska jag fortsätta att titta på CSI.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar