fredag 13 januari 2012

Jaha

Så vart det tid igen. Blir så j*vla irriterar på detta. Det är inget kul när tarmana strejkar och man får jädrans ont i magen och MÅSTE rusa på dass. Så var det för mig den sista timmen på jobbet. Tyvärr så vet jag inte vad det är som utlöser mina magproblem. För detta kan hända när jag ätit en sallad eller något så fett som pizza. Detta är en sjukdom som jag får leva med resten av mitt liv. Har redan left med den i 22 år, så jag börjar bli van ;)

Idag på jobbet så fick jag ett ryck. Jag storstädade stekhällen. Den har en förmåga till att bli väldigt smutsig, fast jag torkar av den varje gång jag lagat mat. Men jag tror att dom flesta som har stekhällar upplever samma problem. Nu är den skinande ren och det ska bli kul att se hur länge som det vara.

Nu ska jag njuta av en lång ledig helg. Tror att jag kommer att slänga ut julgranen. Den har börjat barr.
Tror att jag ska luta mig tillbaks i soffan och bara slappa.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar