tisdag 24 januari 2012

Konstig känsla

I eftermiddags när jag var på vattengympan så fick jag en konstig känsla i kroppen. Trots att vattnet är 34 grader så började frysa som en gnu. Fick även en blixtrande huvudvärk och värk i hela kroppen, magen började också att kännas konstig. Tur att detta hände i slutet av gympan. Jag hade i princip bara min avslappning kvar.

Trots att jag varit ledig idag så ringde min klocka tidigare än brukligt. Skulle vara iväg för att göra ett cellprov kl 8.40 Inte precis det roligaste, men nu är det avklarat för denna gången.

Tja, vad har jag annars gjort idag? Inte så mycket. Har inte haft någon ork till något. Hade planer på att attackera löparbandet innan vattengympan men så blev det inte. Tur kanske det, med tanke på hur jag mådde under vattengympan. Jag har även sett till att kylen och frysen blivit fyllda. Så nu har vi mat så att vi klarar oss ett tag. Disken har jag också sett till att den blev diskad. Det har också blivit en promenad med hunden.

Nu sitter jag i soffan och slappar samtidigt som jag tittar på TV.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar