torsdag 26 januari 2012

Inte nu igen

Blir så less på detta. Har fått så jävla ont i ryggen igen. Vet inte för vilken gång i ordningen. Har tappat räkningen på detta. Det är just nu mer regel än undantag att jag har ont i ryggen. Tror nog att jag ska vara snäll mot mig själva och ringa till min läkare på reumatologen nästa vecka. Jag vet ju inte om mina ryggproblem har med min reumatism att göra. Fast det gör jävligt ont så kan jag sköta mitt jobb. Just nu så känns det jättebra, men det funkar inte i längden.

Tror nog att jag ska försöka göra några ryggövningar och stretscha innan jag går och lägger mig. Gör detta i förhoppning på att det ska lätta upp smärtan. Ja, ja, jag har bara en jobbedag kvar denna veckan. Men det skulle ju inte vara helt fel att må bra tills på lördag, då vi ska ut och bowla med vänner. Ser fram emot lördagkvällen. Det är inte så ofta som jag och min älskling hittar på något.

Nej, nu ska jag sätta mig och massera min rygg.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar