tisdag 31 januari 2012

Nu gäller det

Imorgon kommer jag att köra igång med min utmaning. Den går ut på att jag förutom vattengympa ska träna ytterligare 1-2 pass/v. Matmässigt så ska jag köra med LCHF (lite kolhydrater och mycket fett). Känner att jag behöver göra något för att gå ner mina sista kilon.

Igår jade jag en ytterst dålig dag. Det berodde på att jag hade jätteont i min mage. Orsaken till detta är att jag nog fått magkatarr. Inget kul, så nu får jag ta mig i kragen och ringa till VC för att boka en läkartid. Behöver ju medicinera för detta, annars så blir det nog inte bättre. Har idag mått bättre, det beror på att min underbara arbetskamrat gav mig medicin och den hjälpte ganska så snabbt. Har haft denna medicin tidigare, så jag vet att den fungerar.

Nej, nu ska jag ta tag i min stickning.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar