torsdag 19 januari 2012

Härligt trött

Ikväll är jag sådär härligt trött, fast jag inte gjort något ansträngande. Denna härliga trötthet beror på att jag  varit på vattengympa och akupunktur. Jag blir sååå trött och avslappnad i kroppen efter vattengympan och akupunktur.

Jag frågade min sjukgymnast efter akupunkturen om det var några övningar som jag ska göra, för att undvika att få ont i ryggen. Det jag ska göra är att stretscha, då det är mina muskler som drar ihop sig, därav ryggsmärtan. Så nu ska jag försöka stretscha 3-4 ggr/v.  Ska även använda min massagekudde varje kväll, när jag sitter i soffan. Det ska nog inte vara några problem att använda den, för den är hur goer som helst ;)

Igårkväll fick jag tag i en stickning som jag haft liggande i många år. Det är en dopklänning som jag tagit upp produktionen på igen. Vet absolut inte vem som ska använda den, tyckte bara att den såg så fin ut på bliden att jag var tvungen att sticka den.

Appropå min utmaning, så jag har inte tänkt så mycket mer på den. Men jag har en som gärna vill vara med. EVA visst så ska vi försöka sparka igång varandra. Du får gärna komma med förslag på vad som ska vara med i utmaningen. Jag vet att jag ska ha med min stretschning. Den är bra för alla, så att man slipper onödiga skador. Jag får rota fram mina träningstidningar för att få inspiration till olika utmaningar. Lovar att återkomma med mer info.

Nej, nu ska jag se klart på handbollen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar