fredag 20 januari 2012

Kalas

Ikväll har vi varit ut till älskade Freya för att gartulera henne på 2 års dagen. Fattar inte vart dessa två åren har tagit vägen. Känns som det var förra veckan som vi fick se det lilla knytet för första gången. Första gången vi sågs var jag en tjockis =( Skönt att hon inte har något minne av det ;) Jag/vi smälte totalt när vi fick se henne första gången. Vi blev även väldigt rörda när vi blev frågade om vi ville bli hennes gudföräldrar. Denna frågan behövde vi ingen betänketid för att ge något svar på. Denna goa tjej vet hur hon ska få morbror och moster att smälta och kapilutera. Så ikväll åkte vi hem till henne för att säga GRATTIS!!! Födelsedagen kommer att firas vid ett senare tillfälle.

Vad har jag då annars gjort idag?? Vaknade med en huvudvärk som inte var av denna värld. Den har sen kommit och gått under hela dagen. I förmiddags hade jag en date med sotaren ;) Eller rättresagt han hade en date med våran pelletspanna. Efter lunch tog jag min ryggsäck och begav mig mot byn. Hade lite ärenden att uträtta, samt att det var så underbart väder att vara ute och promenera. Hemma igen ställde jag bara in varoran för att ta ut hunden på en runda. Så jag fick nog ihop en timmes promenad. Under tiden som jag var ute arbetade tvättmaskinen. Har fått tvättat 3 maskiner idag och nu är tvättberget undan för denna gången. Ja, ni vet ju vad jag gjort ikväll.

Nu ska jag snart sätta mig tillrätta för att massera ryggen, så att den är fit for fight för en jobbehelg. Blir nog att jag tar tag i stickningen också.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar