tisdag 10 januari 2012

Häääärlig

Så härligt underbart det var att få komma ner i det varma vattnet på vattengympan. Det var några veckor sen senast, så det var verkligen efterlägntat. Det blev ett pass på 30 min, med lite avslappning på slutet. Efter vattengympan var jag och fick akupunktur också det härligt. Känner att det gör susen på min onda rygg och mina spända muskler vid axlarna och nacken. Har inte lika ont på dessa ställena och det är skönt.

I förmiddags var jag iväg till tandis för att fixa till en lagning som börjat lossna. Snacka om att det kändes som att tandis skulle rycka tanden ur flabben på mig. Jag var även nära att få ena borret ner i halsen, då den lossnade under andvändningen. En ganska så otrevlig händelse. Nu hade jag tur som reagerade snabbt. På något sätt så lyckades jag att stoppa den med tungan.

Snart ska jag gå ner i källaren för att hänga upp tvätt. Behövde tvätta min jobbetröja så att den är ren till nästa jobbepass, som är i morgon.

Jag har även plockat undan julsakerna som stått här och där. Nu står hela samlingen på matrumsbordet och väntar på att bli nerpackade i lådorna. Men det får vara tills helgen då jag är ledig. Då kommer även adventsstakarna och julgranen att plockas bort. Nu är det slut med julen för denna gången.

Annars så har jag väl inte gjort så mycket mera under dagen. Unnade mig en lång och härlig sovmorgon, då jag sovit illa de senaste nätterna. Det var skönt att vakna utvilad och redo för dagen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar