torsdag 12 januari 2012

......................

Snacka om att jag varit trött idag. Skulle kunna stå upp och somna på jobbet. Tror att det beror på att jag har en förkylning på G. Förutom tröttheten så fryser jag, har ont i kroppen och huvudet. Ja, jag får väl se vad det blir av detta.

Hade planerat in att jag skulle träna imorse, men så blev det inte. Kanske tur det med tanke på hur jag mår. Eller är det ännu en ursäkt för att inte träna? Ja, det återstår att se. För träna det kommer jag att göra, men vilken dag vet jag inte. Nu får jag först se till att bli frisk. För träna ska jag inte göra när jag inte mår bra. Vet att det kan göra att jag blir sjukare än nödvändigt. Så kul är det inte att vara sjuk.

Nej, nu ska jag fortsätta njuta under min värmefilt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar