söndag 15 januari 2012

Neeeeeeej.....................

Känner att det börjar göra on i min rygg. Det var ett tag sen jag hade ryggproblem senaste. Nu tror jag att kvällens problem beror på att jag burit på lille Hugo i dag. Jag bar även lite på hans storasyster Freya. Så det är nog inte så konstigt att jag har känningar i ryggen.

Dagen har annars varit härligt lugn. Jag hade problem med att somna inatt. Efter att ha viridit och vänt på mig i 1,5 timme, så gick jag upp och tittade på TV. Tog mig åter till sängen strax efter kl 3 och har sen sovit gott. Men efter jag ätit frukost gock jag och la mig igen och sov ytterligare 2 timmar. Tydligen så behövde jag denna sömnen.

Efter lunch åkte vi till älsklingens föräldrar. Vi skulle visa fotona som vi fått från släktträffen, som vi var på i början av september. Det var någon månad innan svärmor blev sjuk. Vi hjälpte även till att få igång deras mobiltelefon. På denna fronten så är svärfar helt borta ;) Ja, ja nu har vi gjort vad vi kunnat. Väl hemma igen började det kurra i min mage, så det blev nåra kex med ost på. Jag lyckades även med att ta ytterligare en liten tupplur. Det måste vara så att min kropp nog har behövt all denna vila idag.

Vid 15,30 var vi ute hos min svägerska för att passa barnen och hunden. Detta skrev jag om i föregående inlägg, så det blir inget mer om det här,

Nu sitter jag och tittar på Handbolls EM, Sverige mot Makedonien. En väldigt jämn match. Så det kan gå åt vilket håll som helst.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar