söndag 8 januari 2012

Klar

Nu är sista gruppinlämningen gjord. Det känns så gött att se slutet på kursen. Jag har haft tur att komma in i en helt underbar grupp. Tjejerna som jag jobbat med har varit hur goa som helst. Kommer faktist att sakna dem.

Har även ikväll skrivit en hemtenta, som jag redan nu vet gick åt fanders. Den var hur svår som helts, samt att jag inte fattade alla uppgifterna. Jag gjorde mitt bästa och mer kan jag inte göra.

Såg även idag att vi i gruppen fick full pott på våran förra inlämning. Bra jobbat tjejer. Nu hoppas vi på att resultatet blir detsamma på denna inlämingen.

Denna helgen har det blivit lite syndande. Jag har ätit lite godis och druckit två glas med julmust. Nu kommer det att dröja ett tag tills jag syndar nästa gång. Tror inte att det blir innan min födelsedag i slutet av februari.

Träningen har jag inte kommit igång med ännu. Det beror på att det varit så mycket med den sista inlämningsuppgiften. Ska försöka ta tag i träningen nästa vecka. Vet att det kommer att bli vattengympa på tisdag. Men det skulle vara bra om jag tränade något annat också under veckan. Får klura på vad jag ska träna mer.

Nej, nu ska jag dra mig mot sängen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar