onsdag 11 januari 2012

Dag 1 av 3

Då har jag averkat första jobbedagen av tre. Dagen har gått snabbt, jag har haft att göra hela jobbpasset. Nu har jag förberett för lunchen imorgon. Skönt att ha det gjort, för då blir det inte så stressigt imorgon. Jag gillar att ha skaer och ting förberedda, så att man slipper stressa. Sen gör det att man har att göra, gillar inte att sitta sysslolös några längre stunder.
Innan jag avslutar  jobbsnacket så vill jag säga att jag har världens bästa jobb och chef. Trivs med mitt jobb och jag älskar kundkontaten som jag har.

Imorse hade jag ställt klockan till att ringa kl 8. För jag hade tänkt ta en power work innan jobbet. Men trötta jag vaknade strax inna 8 och ändrade larmet till 9. Vet att det är vattengympan och akupunkturen som gör mig trött. Jag får göra ett nytt försök imorgon. Men det är ingen kattastrof om jag inte tar någon promenad innan jobbet. Jag är ledig till helgen och då ska jag förhoppningsvis få tild till lite motion.

I eftermiddags var jag extremt sugen på något, men visste inte vad. Gick till kakhyllan på jobbet, men fann inget som jag ville ha. Det blev i stället ett bars från Modifast och en banan samt en mugg med kaffe.


Detta är ett underbart gott allternativ till godis när suget slår till. Visst det är inte så billigt 72 kr för
8 st. Men för mig är dom värda varenda krona. För tillfället så går dom att köpa för 59 kr på modifasts hemsida. Där finns även andra produkter att beställa.

Nej, nu ska jag titta på  Biggerst looser Sverige.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar