måndag 9 januari 2012

FYYYYYY

Fy fan för min natt. La mig omkring midnatt och sov ca en timme. Sen vaknade jag med världens illamående. Efter det att jag gjorde min GBP (magsäcksförminskning) så kan jag inte spy. Jag stod nog runt 20 min över handfatet och ulkade. I detta läget så skulle det vara underbart skönt att få spy, då hade illamåendet släppt en aning fortatre. Kan säga att mina magmuskler fick sig en regäl omgång ;) Efter 20 min med ulkande tog jag mig till sängen igen och lyckades somna. Sov sen gott tills min klocka ringde imorse.

Dagen på jobbet har gått fort och det är skönt och även ett bevis på att jag har haft att göra hela dagen. Nu är mitt helgpass över. Imorgon är jag LEDIG. Har en del inplanerat för denna dagen. Ska bl a till tandläkaren för att laga ett gammalt hål, som redan lagats ett par gånger. Det blir även vattengympa och akupunktur och det ska bli underbart. Har inte varit på vattengympa sen den 21 dec, så det börjar kännas i lederna.

Nej, nu ska jag titta på TV och eventuellt ta tag i min virkning.

Kram

1 kommentar: