lördag 28 januari 2012

Ensam

Just nu är det bara jag och djuren som är hemma. Älsklingen min är hos en arbetskamrat. Jag har också varit där tidigare ikväll. Det var innan vi drog iväg för att bowla allesammans. Tråkiga jag kände inte för efterfesten, utan jag körde hem för att istället mysa i soffan. Det var jättetrevligt att bowla. Inget som vi gör alltför ofta. Var nog över ett år sen senast.

Tidigare idag var vi iväg till IKEA i Malmö för att handla födelsedagspresent till älskade Freya. Hon fyllde 2 år förra fredagen, men hon har ännu inte firat sin födelsedag. Vi köpt bord, stolar och pallar till henne. Självklart så ska hon dela det med lillebror. Så här ser möblena ut:


Som vanligt så ville linslusen Freya också vara med på bilden ;) Hunden som också syns på bilden fick hon av oss i julklapp. Det är en hund som sjunger och löser ramsor. Den är väldigt uppskattad av älsklingen. Även jag tycker att den är underbar och pedagogisk.

Nej, nu ska jag sätta mig och mysa i soffan.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar