söndag 22 januari 2012

Söndag

Då var det söndag igen. Tiden den bara springer iväg och här är en som inte riktigt hänger med. Är det ett tecken på att jag håller på att bli gammal?!?! ;) Denna veckan har det inte hänt så mycket. Det har jobbats, fixat här hemma och varit hos sjukgymnasten.

Jag har funderat lite mera på min utmaning för nästa månad. Tror att jag kommer att göra såhär: göra stretsch övningar för ryggen 3-4 ggr/v, motionera minst 1-2 ggr/v, då är inte vattengympan med räknad. Hur jag ska göra med maten, vet jag inte ännu. Får fundera på det någon dag till.

Idag satsade 60 kr på Jack Vegasmaskinen på jobbet och jag slutade spela när jag hade en pott på 268 kr. Så jag vann alltså 208 kr. Inte illa så här i slutet av löningen. Pengarna kommer väl till pass.

Nej, nu ska jag titta lite på TV.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar