onsdag 4 januari 2012

Onsdag

Oj, oj vad dagarna rusar iväg. Känner att jag inte hinner med. Har för mycket på agendan helt enkelt. Just nu så är det väldigt mycket med studierna. Har ett grupparbete som ska vara inne till på söndag, samt en hemtenta som ska skrivas på söndag eller måndag. Ja, ja jag får glädja mig med att det blir bättre sen. Det är jag själva som valt att plugga, så det är helt och hållet mitt eget fel att tiden inte räcker till.

Just nu så är jag riktigt stolt över mig själva. Har inte ätit något godis eller druckit någon läsk sen nyårsafton. Har inte haft något sug över huvudtaget. Jag hoppas att suget håller sig borta. Jag har iofs inte gett något löfte till någon att jag ska sluta med godis eller läsk. Vill göra detta för min egen skull och för att jag inte är nöjd med mig själva. Vill bli av med de 3 kilona som jag gick upp under november och december.

Träningen har jag inte kommit igång med ännu. Dels för att jag är förkyld och dels för att jag lyckats med att dra på mig nackspärr. Känner att båda är på G att bli bättre, men jag vill inte ta någon risk med att få någon följdskjukdom efter förkylningen. Vet så väl med mig att jag lätt får lunginflammation när jag blir förkyld. Så jag är glad att jag inte fått det denna gången =)

Nej, nu ska jag sätta mig och plugga en stund. Sen blir det sängen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar