fredag 6 januari 2012

Morötter

Sitter just nu och  mumsar på morötter och dipp. Detta är smaskens och mycket bättre än chips och godis. Min älskling sitter just nu och äter chips, men det är inget som jag blir sugen på. En härlig känsla, då jag är ett chips freak.

Idag var vi till mina svärföräldrar för att äta lunch. Dom hade gjort en smaskit god smörgåstårta. Åt nog 1/2 portion, då jag vet att min mage inte klarar av mer. Blir dålig om jag skulle äta för mycket. Det är det feta i fyllningen och det vita brödet som jag reagerar på. Efter maten bjöds det på ostbricka och det var också smaskens. Till kaffet serverades det kakor. Åt inte så mycket av det då jag redan var ganska så mätt. Dumt att äta för mycket och sen bli dålig.

Igår kväll satt jag och två till från min grupp på skolan och jobbade med en webuppg. Snacka om att det var svårt. Att lösa en uppg med fem frågor på tog nästan 7 timmar. Vi var helt ute och turnerade, innan vi kom på hur vi skulle göra. Fattar inte att dom gör det så svårt. Då är det en A kurs som vi läser. Ja, ja, nu har jag/vi "bara" fem uppgifter till att lösa. Den ena svårare än den andra. Men först så ska jag lägga mitt krut på hemtentan på söndag. Sen får jag se om jag gör dom andra webuppgifterna.

Nej, nu ska jag snart ha en date med gruppen. Vi ska sammanställa vårt grupparbete som ska vara inne tills på söndag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar