måndag 16 januari 2012

Inte idag heller

Ingen träning så långt ögat når idag heller. Nu är det ryggen som sätter stopp för det. Det gör mer eller mindre ont så fort jag rör mig. Men det har inte hindrat mig från att jobba. Jag tycker att jag inte vill stanna hemma för ryggont. Sen så mår ryggen alltid bättre av att får vara igång, istället för att jag blir mer eller mindre stilla hemma. Lite smärta få jag stå ut med, så är det.

När jag kom hem får jobbet så hade min älskling gjort en underbart god fläskpannkaka. Skulle kunna äta mycket mer än vad jag gjorde. Skulle jag gjort det tror jag att min mage skulle protisterat med en underbart härlig DUMPNING ;) Bättre att ta det säkra före det osäkra. Det viktigaste är att jag blev lagom mätt på den biten jag åt.

Snart ska jag ner i källaren för att hänga upp tvätten som är i maskinen. Lika bra att ta tag i det direkt när jag kom hem från jobbet.

Nej, nu ska jag fortsätta att titta på dokumentären på kanal 5.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar