söndag 29 januari 2012

Så där ja

Då var räkningarna betalda för denna gången. Tvätten tvättad och hängd på tork. Den rena tvätten som låg i tvättkorgen är sorterad och väntar nu på att komma på rätt plats. Kvällsmaten, kebabspett och blomkålsgratäng är uppäten. Nu sitter jag i soffan och slappar. Vi har även haft kaffegäster i eftermiddags. Det var älsklingens föräldrar som kom.

Igårkväll var vi iväg och bowlade med älsklingens arbetskamraten. Det var en mycket trevlig kväll. Att det inte gick så bra för mig på bowlingen gjorde mig inget. Jag bjöd på mina tabbar och missar. Efter bowlingen blev det efterfest, men den var jag inte på. Kännde heltenkelt inte för det uta jag släppte av min älskling för att själva åka hem.

Jag har med andra ord haft en helt underbar helg.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar