onsdag 1 februari 2012

Dag 1

Då har jag snart klarat av första dagen på min utmaning utan några större problem. Har inte tränat något då jag jobbat. Maten har fungerat bra. Har inte haft något sug efter kolhydrater. Visst så var jag nära att stoppa i mig en liten godisbit på jobbet, men jag hejdade mig innan tog godisbiten. Efter det så har jag inte tittat åt godiset på jobbet.

Imorgon blir det träning, då jag ska på vattengympa. Kanske blir det en vända på löparbandet innan vattengympan. Får ju passa på att använda de resurserna som jag kan, när jag är hos sjukgymnasten. Har redan frågan min sjukgymnast om jag får använda gymmet, fast jag inte bokat tid för det och det är inga som helst problem med det. Snarare tvärtom, så tycker hon att det är bra att jag gör det =)

Har idag köpt 3 små böker med tips på olika träningar. De jag köpte handlar om löpning, core och 6 minuters träning på morgonen. Ser fram emot att få sätta "tänderna" i dem och få en massa tips och inspiration till att komma igång. Vem vet, jag kanske kör ett 6 minuters pass när jag stigit upp imorgon.

Nej, nu ska jag sätta mig till rätta i soffan och bara slappa.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar