torsdag 30 juni 2011

Skav

Jag förstår inte riktigt varför min jobbtröja skaver på mig ;) Kan det bero på att jag fick lite förmycket sol på mig i tisdags!!?? Nej, det kan jag inte tror =) Jo, så är det nog. Men synden straffar sig själva, som man brukar säga. Jag har ju absolut ingen att skylla på. Det är helt och hållet mitt fel att tröja skaver.

Trots fint väder så har det inte varit så mycket kunder på badet idag. Tror att folk har annat att göra än att åka till badet. Man har trots allt ett hem att sköta om också. Visst har vi haft att göra, men vi har inte behövt stressa ihjäl oss.

Nu sitter jag här i soffan och är nyduschad. Skönt att få svalkat av min varma hud. Nu kommer jag att ta det lungt resten av kvällen, så att jag är pigg och utvilad för en ny jobbdag imorgon.

Kram

1 kommentar: