måndag 13 juni 2011

Ledig

Nu har jag 2 dagars ledig framför mig. Imorgon blir det till att sköta om hemmet, så att det inte förfaller helt. Sen så börjar det eka i garderoben, så jag tror bestämt att jag får boka en date med tvättstugan. Blir det fint väder kommer jag säkert att sola lite.

På onsdag ska jag till Akademikliniken för att träffa kirurgen. Min älskling följer med, då det kommer att diskuteraras och informeras om min kommande bukplastik. Det är alltid bra att vara 2, då man lätt missar delar av informationen. Han följe också med för att veta vart kliniken ligger, när det väl blir tid för operationen.

Nu till något helt annat. Jag har planer på att byta mobiltelefon, då jag inte är riktigt nöjd med den jag har. Men jag får vänta till slutet av nästa månad. Då jag inte kan förlänga mitt abonemang innan dess. Detta är telefonen som jag funderar på att införskaffa.
Detta är en iPhone 4.

Ja, jag har 1,5 månad på mig att fundera. Blir det en iPhone så blir det en vit, för jag tycker att den är snygg. Men jag kanske tycker annorlunda om 1,5 mån. Den dagen den sorgen, som man brukar säga.

Nej, nu ska jag snart gå och lägga mig, Känner att mina ögon börjar bli en aning tunga.

Kram

1 kommentar:

  1. Jag hade med velat ha den vita iPhonen, men den hade inte kommit ut när jag tog min 4:a..

    *Svar:* omstarten går faktiskt över förväntan, motivationen har infunnit sig igen och maten går toppen :D

    SvaraRadera