fredag 10 juni 2011

Slut på slappet

Idag är det sista dagen på min ledighet. Imorgon börjar allvaret igen. Det ska bli skönt att komma igång igen. Har nu varit "ledig" i 2 veckor. Min goa sambo har dåligt samvete för att jag ska jobba i helgen. Jag tycker att ha inte ska ha det. Jag har ju varit ledig så många gånger när han jobbat.

Idag har jag varit en sväng till Ystad. Behövde införkaffa mig shorts. De jag har är rent förstora och då är det bara 1 år sen jag köpte dem. Men så blir det när man gått ner i vikt. Det blev 2 par shorts, ett linne, en bh och ett par trosor. Med andra ord köptes inget onödigt.

Nu sitter jag och njuter av de sista lediga timmarna. Hat gjort en skål med popcorn som sköljs ner med iskallt vatten.

Ni får ha en fortsatt undebar kväll!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar