måndag 27 juni 2011

Sol och ledighet

Tänk att solen kom lagom till mina två lediga dagar. Helt underbart. Imorgon kommer jag och en väninna åka till mitt jobb för att bada och njuta av solen. Det ska bli så gött så. Inte ofta som jag åker till ett bad, men nån gång får man offra sig ;)

Idag har det varit en halv stressig dag. Kan säga att badgästerna har ätit massor av korv i bröd. Vi har nog sålt omkrig 40 styck av den varan. Det har också gått en massa glass. Jag har även ätit en, för att svalka av mig lite. Samtidigt slank det ner en kaffe.

När jag kom hem jobbade jag och älsklingen vidare på vårat dammbygge. Nu är det inte mycket kvar tills vi är klara. Ska bli kul att få koppla i sladde och höra hur vattnet porlar. Det finns ingen annat som är så rogivande som att lyssna på ett porlande vatten.

Nej, nu ska jag titta på film på fyran.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar