fredag 3 juni 2011

FREDAG!!!!

Äntligen fredag. Det ska bli så skönt att få långledigt tillsammans med min älskling.

Planderna för helgen är kalas imorgon kväll. Så det ska införskaffas en present till det. Troligtvis så ska älsklingen fixa till min bil någon gång under helgen. Det är någon sort gummidamask som ska bytas ut. Tror inte att det kommer att ta så lång tid. Annars så har vi inga andra planer för helgen.

Idag har jag fixat med tvätten. Skönt att ha det gjort. Nu hänger den ute på torkning.  Det finns inget annat som luktar så gott som tvätt som hängt ute för torkning. Förutom tvättningen så har jag tagit det lungt. Är fortfarande lite öm i magen och ganska så trött. Tror nog att det kommer att bli bättre och bättre för var dag som går. Vill försöka undvika bli sjukskriven. Det är ju inget kul. Det räcker med att jag startat mitt nya jobb med att sjukanmäla mig. Har varit orolig för att jag inte skulle få behålla jobbet pga operationen. Men det har inte varit några som helst problem. Mitt jobb har varit väldigt förstående. Dom vill inget annat nu än att jag ska bli frisk, så att jag kan komma tillbaks.

Nej, nu ska jag gå och hänga ut den sista maskinen med tvätt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar