torsdag 2 juni 2011

Trötter

Det märks att kroppen inte är helt okej. Jag är konstant trött, mer än vanligt. Har försökt vila i kväll, men trots att jag var jättetrött så kunde jag inte sova. Jag satte mig istället framför TV:n och började piffa till mina nagler. Ska snart börja bygga upp dom. Jag hoppas att min kropp snart känns okej igen. Vill ju komma igång med min träning igen.

Det är ju typiskt att man ska råka ut för något som sätter stopp när man väl kommit igång med träningen. Ja, ja det är bara till att gilla läget och se fram emot kommande träningar. Det lär väl dröja någon vecka till innan jag kan snöra på mig skorna och ta en jogging runda. LÄNGTAR verkligen!!!! Ja, tänk att det är jag som skriver något sådant. För 1,5 år sen så skulle jag aldrig skriva att jag längtar till ett träningspass.

Idag har vi varit en sväng hem om till min mamma för en fika. Det var trevligt att träffa henne och att få gratta henne i efterskott på morsdag. På vägen hem åkte vi in om till mina svärföräldrar. Hade lite saker som skulle hämtas hos dem.

När vi kom hem tog vi Roy på en promenad. Det var skönt att gå en sväng. Om inte annat så tror jag att promenader är bra för att få igång magen. Även Roy behöver få igång sin mage. Han har de senaste dagarna varit dålig i magen. Vilket har resulterat i rally bajs. Stackars min älskling. Hoppas att han snart är bra i magen igen.

Nej, nu ska jag fixa till uppbyggningen på mina naglar.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar