söndag 12 juni 2011

Skit snack

Min mage har inte kommit igång riktigt sen jag blev opererad för 2 veckor sen. Som det är nu kan det gå 4-5 dagar mellan varje gång som jag tömmer tarmarna. Detta var inget problem för mig innan operationen. Då fungerade magen perfekt. Jag tror att det inte är bra i längden att magen inte kommer igång. Sen har jag fortfarande ont kring magsäckstrakten. Det kan ju ha med operationen att göra. Kirurgen var ju trots allt inne i magen och rotade runt och sydde igen lite fickor (där tarmarna krupit in). Visst allt detta kan ju ha med att göra att jag inte tömmer tarmarna som jag ska. Det beror absolut inte på att jag inte äter, för det gör jag. Allt möjligt slinker ner, men inget av det verkar få sprutt på tarmarna. Nej, nog med skit snack för denna gången.

Har idag gjort mitt andra jobbpass. Det har gått hur bra som helst. Jag har till och med fått sköta kiosken helt själva de sista timmarna innan stängningen. Jag är stolt över mig själva att jag klarade av allt utan att få panik. För det blev lite stressigt under en stund, men inte en enda av kunderna klagade. Detta bevisar att jag kommer att klara mitt jobb utan några större problem. Jag tycker att det är kul att ha kundkontakt, då jag är en social person.

Nu sitter jag i soffan och slöar. Det känns skönt att bara inte göra något. Ska snart titta på TV, sen är det sängen. Vill ju klara av en ny jobbdag imorgon, sen är det 2 dagars ledigt.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar