söndag 19 juni 2011

Blä

Är inte riktigt på humör just nu. Jag och älskligen har varit lite i luven på varandra. Allt bara för att jag inte hängre riktigt med hur han menade, när han förklarade en sak för mig. Så här blir det alltid när jag inte förstår saker och ting. Jag fattar inte varför han ska bli så inni helvetes sur och grinig. Ja, ja så här blir det ibland. Det är bara till att erkänna att vi inte är perfekta någon av oss.

Jag har inte gjort så mycket idag. Tvätten är tvättad och lite av disken diskad. Varmvattnet tog slut, därför blev inte allt diskat. Jag har även stickat på babyfilten, så den är snart klar. Ska fortsätta med stickningen om en stund.

Älsklingen har varit ute i trädgården och grävt ner dammen Det ser jättefint ut. Nu ska vi bara hämta hem lite stenar för att anlägga ett vattenfall till dammen. Tror att det kommer att bli hur fint som helst. Längtar tills allt är klart, så att vi kan köpa fiskar och växter.

Nej, nu känner jag att magen börjar kurra. Tror att det blir en macka, sen tar jag tag i stickningen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar