torsdag 23 juni 2011

Ledig dag

Vad underbart det känns att ha en ledig dag. Är ledig imorgon också, sen jobbas det i tre dagar.
Idag har jag varit och införskaffat en födelsedagspresent. Kan inte berätta vad, då jag inte vet om den som ska få oresenten läser min blogg. Jag vill ju inte förstöra överraskningen för honom. Har även varit en snabb vända inom affären. Efter det åkte jag hem.

Nu är månadens absolut tråkigaste momen gjort. Ja, räkningarna är betalda. Skönt att ha det avklarat. En sak mindre att behöva tänka på. Men visst det belv ett STORT hål på kontot nu ;/

Ja, annars så har jag inga mer planer för dagen. Jo, kanske diska skulle vara bra om jag gjorde innan älsklingen kommer hem från jobbet.

Nu ska jag slappa lite innan det blir ner i köket för att diska.

Kram

1 kommentar: