torsdag 9 juni 2011

Slappat

Idag har jag haft en slappedag. Vilket har varit hur skönt som helst. Det har sovits en hel del. Min kroppa har behövt detta. Jag har även haft huvudvärk, men den har blivit bättre med vilan. Nu känner jag mig pigg och utvilad. Hoppas att det så förblir, för imorgon är min sista lediga dag. På lördag börjar allvaret igen. Har då varit ledig i 2 veckor. Första veckans ledighet var pga min akutoperation.

Ikväll har vi varit och veckohandlat. Det behövdes verkligen, då vårat kylskåp började eka ;) Annars så har vi inte gjort så mycket.

Äntligen så har skattepengarna kommit. För min del så behövs dom för att betala räkningar, vilket jag gjort nu. Lite av de resterande pengarna ska gå till kläder. Det behövs införskaffas shorts och mysbyxor. De jag har är förstora. Inget kul att behöva går och dra upp de hela tiden. Så jag tror att jag drar till Ystad imorgon. Dels för shopping och dels för att titta på studenterna.

Nej, nu ska jag titta lite på TV.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar