måndag 20 juni 2011

Slöer

Huga vilken slappe dag jag haft. Har verkligen varit slö, beror nog mycket på huvudvärken. Tur att jag haft en ledig dag.
Vid lunch idag så hade mitt jobb en friskvårds dag. Vi träffades vid strande för att äta "midsommarmat". Efter det blev det minigolf och kaffe. Jag var inte med på golfen och kaffet. Kände hur mitt huvud började dunka mer och mer. Tyckte att det var bäst att åka hem och försöka kurera huvudet. Så i eftermiddag har jag vilat och åter vilat. Disken är diskad och middagen upp äten. Nu sitter jag i soffan och slappar.

Så här ser det ut när husse får lite ryggmassage av lilla Mitzi. Hon tycker om att sitta på oss när vi har lagt oss för en vila eller för natten. Visst är hon generös som masserar lite ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar