lördag 2 juli 2011

3 dagars ledighet

Igårkväll började jag min 3 dagars ledighet. Har inget speciellt inplanerat på den. Idag har jag hjälp min kära älskling med att sätta upp ett staket. Det är nästan klart. Hade varit klar om vi inte fått två gånger om kaffebesök. Först kom mina svärföräldrar. Dom ville se hu våran damm ser ut (bild kommer senare). När dom skulle köra kom mon svägerska och svåger och guddotter. Dom hade med sig en present till oss. Det var en fisk till dammen. Vi har även själva köpt lite fiskar. Tyvärr så har en redan dött, men det är sånt som händer.

Imorgon gör vi troligtvis klart staketet. Det är en grind som ska sättas upp, sen är det klart. Kanske kör vi en sväng till Ystad. Giter jag kommer jag att tvätta upp lite, så slipper jag det på måndag. Annars så har vi inga planer.

Jag har absolut inga planer för måndag. Tar den dagen som den kommer. Det känns bäst så.

Igår på jobbet så var det en riktigt tråkig dag. Vädret var kasst, så det var inte många som var badsugna. För att fördriva tiden så hade jag med mig min virkning. Man kan ju unte springa runt och torka av hyllorna hela dagen.  Regninga dagar så finns det inte så mycket att göra på jobbet, mer än att fylla på och att torka av. Men det är sånt som inte tar flera timmar, det är då det är bra att ha med sig tidsfördriv.

Nej, nu ska jag snaska i mig lite chips och fortsätta njuta av kvällen.

Kram

1 kommentar:

  1. hej :) snälla kan du rösta här? http://www.gitarrforum.com/index.php/topic/14320-ibanez-rg350mz-ye-taevling-med-musikpunkten-city-136-till-276/ min bror kan vinna en gitarr då. enneby_93 man måste registrera sig men de går gör snabbt. Kan vara problem ibland att rösta men då får man logga ut och vänta någon timme så funkar det. Kan vara att adim inte aktiverat kontot och det kan dröja lite och det ska oftast komma en länk till din mejl.

    SvaraRadera