tisdag 14 juni 2011

Dunk dunk

Vaknade inatt med världens dunkande huvudvärk. På något sätt så lyckades jag att somna om. Tyvärr så hade huvudvärken inte blivit bättre när jag steg upp. Så det blev till att börja dagen med huvudvärkspiller. När jag ätit frukust så gick jag och la mig igen. Ville att medecinen skulle få värka under tiden som jag vilade. Somnade och sov i nästan 2 timmar. Huvudvärken hade inte blivit bättre när jag vaknade. Det var bara till att gilla läget och ta i tu med lite sysslor här hemma.
Jag bokade en date med tvättmaskinen. På så vis så kunde jag ta det lungt mellan varven. Det blev även en liten promenad med hunden. Tyckte inte att han skulle behöva vänte med att gå ut tills husse kom hem från jobbet. Nu är tvätten klar och den doftar underbart, då jag har haft den hängande ute. Mellan maskinerna så försökte jag ta tag i min stickning. Vill få den klar innan min svägerska föder. Sticka ju till den lilla/lille som beräknas komma om någon vecka.

Nu sitter jag i soffan och slappar. Har för en stund sen tagit migrän medicin, så jag hoppas att den verkar snart. Jag hoppas att dunkandet är borta tills imorgon, då ska älsklingen och jag till Malmö. Vi ska träffa kirurgen som ska utföra min bukplastik och boka in när den ska göras.

Nej, nu har jag inget mer att skriva.

Kram

1 kommentar: