tisdag 7 juni 2011

Gått bra

Läkarbesöket på Akademikliniken i Malmö gick jättebra. Jag har fått en bukplastik godkänd. Har jag inte missuppfattat det hela så är det en full bukplastik med ett muslyft. Jag ska tillbaks till kliniken på onsdag nästa vecka, för att träffa kirurgen. Jag ser fram emot besöket, för då bokas operationen in. Jag har redan berättat att jag vill vänta med operationen till slutet av augusti. För nu är det högsäsong på jobbet och jag vill inte sätta min chef i klistret. Sen ser det inte bra ut att jag som nyanställd behöver ledigt direkt efter att anställningen påbörjats. Det räcker med att jag blev akutopererad för 1,5 vecka sen.

Efter läkarbesöket styrde jag bilen mot Triangelns köpcentrum. Förutom en god fika blev det shopping. Här kommer blider på lite av det jag köpt.

Vita thigts. Blid lånad från KappAhls hemsida

Bild lånad från HM:s hemsida

Bild lånad från HM:s hemsida

Gul topp. Blid lånad från KappAhls hemsida
Bikinitop. Blid lånad från Lindex hemsida


Tyvärr så hittade jag ingen blid på bikinitrosan från Lindex och en kort vit omlottkjol från KappAhl.

Visst kan det verka konstigt att jag köper en ny bikini nu innan operationen, men jag märkte igår när jag tog på mig min bikini att bikinitrosan vart förstor. Kände hur säckigt dom satt över baken. De nya är köpta i en storlek mindre än vad jag normalt har, men dom sitter hur bra som helst och det är det som är det viktigaste.

Nej, nu ska jag fortsätta titta på plastikkirurgerna.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar