lördag 18 juni 2011

HEEEELG!!!!!!

Vad underbart det är med helg och att få spendera tiden med dom som man älskar.
Helgen började bra igår. Älsklingens jobb hade afterwork med gocart körning och middag. Tyvärr så kunde jag inte vara med på gocarten då jag jobbade. Jag kom lagom till maten. Den intogs på Stora Hotellet är i byn. Det var grillbuffé och den smakade hur underbart gott som helst. Drickan var inte helt fel den heller. Efteråt var vi hemma hos sambons chef som bor två hus från oss. Tyvärr så stannade jag där bara i en timme, innan jag gick hem för att nanna kudden. Somnade nästan innan huvudet landat på kudden. Märkte inte ens när älsklingen kom hem.

Idag har vi varit och hämtat hem våran sommabil. Det är en korallblå cab. Jag fick äran att köra hem den =) På vägen hem åkte vi inom till älsklingens syster och systerdotter. Vi köpte med oss fika till kaffet. Alltid lika kul att träffa dem. I eftermiddag har vi slappat, då vi båda varit en aning slöa.

Mina planer för morgondagen är att tvätta lite. Vi kanske börja gräva ut för dammen, men inget som är planerat. Det beror på väderet och vad vi känner för. Är det fint väder har jag lust att ta en svänge med bilen och då ska den vara nedcabbad.

Nej, nu ska jag nog ta tag i min stickning.

Kram

1 kommentar: