måndag 11 juni 2012

Tungt

Det känns tungt att lämna Roy ensam hemma för några timmar. Men jag måste jobba.

Han har fortfarande väldigt ont och det resulterar i att han tar sig fram på tre ben.

Jag har ringt till veterinären för att få svar på biopsin. Men dom har ännu inte fått svaret. I vilket fall som helst så ska han till veterinären imorgon. Sen om det är för operation eller sår omläggning, det vet vi inte ännu. Veterinären har lovat höra av sig till mig under dagen.

Nej, nu ska jag åka och handla lite innan det är tid att köra till jobbet.

Tack alla underbara ni här på bloggen som står ut med mitt gnällande om Roy. Ni är guld värda för mig.

Kram

1 kommentar:

  1. Gnäll o gnäll.... är man orolig och ängslig över den lilla vovven så är man ju. Hoppas han kryar på sig fort. Kram

    SvaraRadera