torsdag 28 juni 2012

Trött eller trött

Är så trötter ikväll. Det har varit en stressig dag på jobbet. Jag har varit nere på badet och jobbat idag och där var det fullsmockat med folk. Under tiden som jag var där så var det inte tid till att sätta sig ner något. Det var full rulle hela tiden. Men det är iofs så det ska vara. Jag tycker att det är kul när det är mycket att gör, för då går tiden så mycket fortare. Jag har även jobbat på min ordinarie plats i gatuköket. Det är min chef som har badet, så jag jobbar inte hos någon konkurent.

Nu sitter jag nyduchad i soffan med datorn i knät. Detta är avkoppling för mig på kvällen. Har en jobbdag till denna veckan, sen är helgen ledig. Vi ska på 1 års kalas på lördag till älskade Hugo. Innan det så blir det ett besök till frissan för oss båda. Vi börjar bli en aning ovårdade i våra peruker ;)

Nej, nu känner jag att magen börjar kurra. Tror att det får bli en kvällsmacka så att jag inte behöver ligga och vara hungrig inatt.

Kram

1 kommentar:

  1. Det är så det ska vara man får vila när man är 65 igen haha, nej men duktig du är och härligt med kalas!! Oh vad mysigt.
    SV: Ja man måste få ha såna dagar och igår var det min dag men känner mig mycket bättre nu tack och lov! Ja men skönt att ni får ett rikigt avslut nu med lilla älsklingen! Massa kramar till underbara dig!

    SvaraRadera