onsdag 20 juni 2012

LEDIG

Tjohoooo nu är jag ledig fram tills 11,30 på lördag. Det ska bli skönt att bara få vara jag och slappa. Nja, slappa är inte rätta ordet för morgondagen för då ska jag på vattengympa, akupunktur och bilprovningen. Det kommer trots allt att vara en skön dag då vattengympa och akupunktur är som balsam för min ömma kropp. Annars så har jag inga planer för morgondagen.

På fredag, midsommarafton, så ska vi på födelsedagskalas. Alltid kul att bli bortbjuden och få träffa underbara vännen. Sen har dessa två lediga dagarna gått. Vet att dagarna kommer att försvinna fortare än vad man vill, men det är bara till att gilla läget.

Jag har haft fullt upp på jobbet idag. Det har gjorts lasange och fläskstek. Har även stekt ett X antal hamburgare till kiosken på badet, eftersom dom inte får tillaga råa hamburgare.

När jag kom hem från jobbet så hjälpte jag min älskling med att plantera om strax över 20 chili plantor. Dom hade växt ur sina krukor. En del har hamnat i en rabatt och några har fått större krukor. Det ska bli kul att se om vi får någon chili. Det är första gången som jag har sått några sådana.

Idag har jag varit utan coca cola i tre dagar. Duktiga jag, men idag så har jag kännt av abstinensen ;) Mitt huvud har dunkar mer än vanligt, men nu känns det bättre.

Nej, nu ska jag sätta mig bekvämt i soffan och ta tag i min stickning.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar