torsdag 14 juni 2012

Data fri

Idag tänker jag inte starta upp min dator. Så jag skriver ett kort i lägg via min mobil.

Känslomässigt så har jag inte varit med idag. Mycket av mina tankar har varit hos Roy. Det kommer att ta tid att acceptera att han inte finns här mer. Hans koppel och halsband ligger kvar i bilen sen vi lämnade honom på djursjukhuset i tisdags. Jag orkar inte att ta tag i det. Där det ligger så ligger det inte i vägen för någon.

Just nu då sitter jag och tittar på TV och lyssnar på en galande katt. Hon gör så varje kväll. Min goa galna katt. Den lilla katten springer runt som en galning. Det är så att mattorna ligger ihop krullade i ett hörn. Man bara skrattar åt henne när hon sätter igång.

Nu ska jag ta tag i min stickning.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar