måndag 11 juni 2012

Gråter

Sitter här på jobbet och gråter. Har nu fått besked från veterinären. Prognosen är dyster, då min älskade påg har en elakartad tumör på sin ena tå.

Imorgon blir han opererad. Dom kommer då att amputera tån på honom. I sämsta fall så har Roy 3-5 månader kvar att leva. Men veterinären sa att han kan mycket väl leva längre. Vi klamrar oss fast vid det lilla positiva. Sen så vet vi att dom på röntgen i fredags inte hittade några metastaser. Så detta lilla hoppet får vi leva på de närmsta dagarna.

1 kommentar:

  1. Men vännen oh förstår att du är ledsen, men det kommer nog gå bra man ska inte måla fan på väggen även fast det är svårt!
    SV: Jag hoppas också att tröttheten går över snart detta är jobbigt. Stackare vad hemskt jag blir jätte ledsen av att läsa det du skriver. Känner verkligen med dig! Tack för dina kommentarer men just nu känner jag mig så ledsen för din skull, lilla hjärtat men vi får i stället fokusera på det positiva! Massa kramar <3<3

    SvaraRadera