tisdag 5 juni 2012

Det vill sig inte

Roys tå vill inte läka ihop som den ska. Så på fredag morgon ska vi vara på djursjukhuset i Malmö han och jag. Jag tycker så synd om min älskade påg. Att han inte ska få bli frisk. Vetrinären i Ystad (det är en filial till djursukhuset) varnade om att det kan vara så att dom i Malmö vill amputera tån redan på fredag. Just nu så känner jag att det kanske är det bästa för honom, så att han slipper inflammationen och smärtan. Just nu så försöker jag tänka positivt. Ingen av oss mår bättre av att vara oroliga och måla fan på väggen.

Just nu så sitter jag i soffan. Har gosat ner mig under en varm och härlig filt, då jag fryser som attsingen. Vi har ju som vanligt vid den här årstiden dragit ner på värmen i huset. Vilket nu visar sig vara ett dåligt beslut. Nu får vi hoppas på att värmen återkommer, så att man slipper plocka fram vintekläderna igen.

Nej, nu ska jag titta på Mannen som talar med hundar.

Kram

1 kommentar:

  1. Nej men stackarn kan det inte bara bli bra snart kan man ju hoppas! Ja det kanske är det bästa om man ska tänka på Roys bästa så slipper han ha ont ju, tyvärr kanske det är så illa tvunget.. Stackarn vi får verkligen hoppas det blir bra snart! Ja fy vad det är kallt här, riktigt hemskt hatar detta hemska vädret vill ha sommar igen som det var för ett par veckor sedan bara. SV: Oj vilken lite plutt men tiden går så himla fort tänk va, nej det är nästan skrämmande snart är väll min lilla killa 2,5 år. Du gör mig lika generad du är så himla snäll! Du är verkligen en genomgod människa som förtjänar det bästa!! Ser fram emot det jag med massa kramar till dig och hoppas lilla Roy blir bättre snart!! <3<3

    SvaraRadera