tisdag 26 juni 2012

Ingen dator

Ja, då menar jag inte att min dator är sönder. Det är bara så att jag inte orkar slå till datorn idag. Jag har ju min mobil och den kan jag blogga från.

Idag har jag spenderat många timmar på de skånska vägarna. Har varit i Malmö för att hämta ett paket till min älskling. Var även och hämtade hem Roy. Det var väldigt jobbigt att böra ut honom till bilen.

Var hemma om en snabbis för att byta bil. Sen bar det iväg till Simrishamn för att besiktiga bilen och därefter lämna blodprover.

Så skönt det var att komma hem och få slänga sig i sängen. Kunde tyvärr inte somna när jag verkligen ville sova.

Nu sitter jag och slappar. Ska snart lägga mig så att jag är redo för tre jobbdagar innan min lediga helg.

Kram

1 kommentar:

  1. Man kan inte sitta vid datorn jämy man har ju ett liv vid sidan om också =). Härligt att ni fick hem honom även fast det var riktit jobbigt och att få begrava honom och verkligen ta förväl.
    SV: Tack för dina fina kommentarer har varit helt slut och inte haft ork att göra nått denna veckan bara. Sen ber jag om ursäkt att jag skrev Maria men ändrade fort!! Hoppas du fick nån läsare mera i alla fall =). Massa kramar och tack igen!!

    SvaraRadera