fredag 15 juni 2012

Måtte skadat huvudet illa ;)

Ja, det kan man tro. För det till hör inte vanligheten att jag säger att jag ska titta på fotboll på TV. Men det gjorde jag jag ikväll. Det kan inte vara jag som säger så?!?! JAAAAAAA....... nu gjorde Sverige 2-1 mot England och jag sitter och jublar och hoppar i soffan. Det måtte vara en viktig skruv såm låssnat i min skalle ;) Ja, ja vad göra när man blivit knäpp *S*

Nu ser jag fram emot min lediga helg. Har en hel del att göra i trädgården. Det är en del plantor som ska planteras om och bli utplaserade. Så jag hoppas på att det kommer att vara ett strålande väder, så att jag kan passa på att få lite sol på min bleka kropp, som skriker efter lite färg. Färg och färg, jag blir inte brun bara röd. Men bättre det än att vara krit vit som jag annars är.

Nej, nu ska jag fortsätta chocka mig själva med mera fotboll :D

Kram

1 kommentar:

  1. Hahah jag tycker alla som ser på fotboll måste skadat huvudet haha nej då. Min man satt här hemma och skrek och vrålade hela kvällen!
    Oh vad härligt och bara fixa lite ute och så skönt tyvärr har ju inte värdret varit det bästa inte här hemma i alla fall.
    SV: Ja jag ska försökta vara stolt över det jag åstakommit =). Ja det måste få ta tid vännen att sörja, hur kännner du dig nu dÅ?
    Jag kan inte heller äta om jag inte kan äta lite, det blir för tort! Fy vad jobbigt med att dumpa jag tror jag var med om en liten mini dumping för ett tag seda, jag mådde jätte illa och kunde inte ställa mig upp. Det lät ju jätte gott oh vad sugen jag blir på majskolvar nu haha! Du är också fantastisk duktig, kan jag få använda dina kort som insperation på min blogg? Dina kort du har där upp och länka hit? Massa kramar och ha det bäst nu underbara du!!

    SvaraRadera