tisdag 12 juni 2012

Trötter

Är så otroligt trött. Det har varit så mycket de senaste dagarna som snurrar runt i huvudet. Allt som jag kan tänka på är älskade Roy som har fått elakartad cancer i sin ena tå. Prognosen säger att han har 3-5 månader kvar, men det kan vara så att han lever längre.

Imorse var vi och lämnade honom på djursjukhuset i Malöm för amputation av tån. Nu blev det ingen operation idag. Som det ser ut så blir han opererad imorgon, men då blir det en helbens amputation. Vetrinären anser att detta är det bästa för Roy. Skulle dom bara tagit tån på honom så var det väldigt stor risk att såret inte skulle läka, då han är väldigt inflammerad i tån och området runt den.

Jag väntar nu på att vetrinären ska höra av sig, så att jag/vi vet om det blir operation imorgon. Vi vill ju inte att han ska få lida i onödan. Våran älskade påg.

Nej, nu känner jag att jag inte orkar skriva något mera. Tårarna börja bränna innanför ögonlocken.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar