söndag 24 juni 2012

Stolt

Jag är stolt över mig själva idag. För nu är det 1 vecka sen jag drack coca cola senast och jag har inte haft något sug alls under veckan. Detta är ett stort steg i rätt riktning. Nu ska jag bara försöka vara lika duktig att ta bort det lilla godiset som jag äter. Men det känner jag mig inte riktigt redo ännu för att ta bort. Jag är otroligt glad för det lilla steget som jag redan tagit.



Trots att det inte varit så mycket att göra på jobbet idag, (vädrets fel), så är jag hur trött som helst. Tror kanske att det har med min ihärdande smärta i ryggen att göra. Denna j*vla smärtan börjar ta på mig nu. Mitt humör är inte det bästa. Det är stor explotions risk på mig för tillfället. Det är inte så här som jag vill ha det. Jag hoppas av hela mitt hjärta att min smärta ger med sig snart.

Nej, nu blir det nog till att smörja in ryggen med lite tigerbalsam och sen luta sig tillbaks mot massagekudden.

Kram

1 kommentar:

  1. Oh men vännen vad jag känner med dig hoppas också smärtan ger sig snart!! Oh men duktig du är och behåll det, lilla, lilla godiset du äter <3<3 Massa kramar

    SvaraRadera