tisdag 19 juni 2012

Orkar inte

Idag orkar jag inte att sätta igång datorn, fast den står framför näsan på mig ;) Ja, ibland har man sådana dagar.

På jobbet idag har jag haft tid över till lite bebismys. Min chefs dotter med tvillingar var på besök. Har världens bästa chef som tyckte att jag skulle mysa med bebisarna. Det är inte alla chefer som säger så. Så det gosadrs och åter gosades ned de små liven.

Har ännu en dag klarat mig utan coca cola. Har inte haft något sug efter det och det gillas. Så detta är ett bevis på att jag inte är beroende av cola. Jag vet att det kommer att bli mycket svårare att vara utan mitt godis, eller rättare sagt mina pommes pinnes. Nu är det inte så att jag äter en hel påse på en gång. En påse varar 4-5 dagar. Så det är inte några enorma mängder som jag äter.

Nej, nu kom min ena katt och satte sig i mitt knä. Hon vill alltså bli kelad, då det är bäst att jag gör det innan jag får klorna i låret.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar