söndag 3 juni 2012

Slapp

Idag har det blivit mycket slapp för älsklingen och mig. Tror att vi behöft det efter fredagens tråkiga besked. Men visst så har jag gjort lite här hemma.  Har diskat undan lite från gårdagen. Har även tagit ett "dopp" i dammen. Älsklingen fick en näckros i födelsedagspresent igår och den skulle "planteras" ut i dammen. Så snäll som jag är så strippade jag av mig till bara underkläderna och skred ner i vattnet. Det var inte så kallt som jag trodde. Det var kallar på torra land. När jag ändå var i vattnet så passade jag på att rensa upp lite av den västa skiten som jagt sig på botten.

I eftermiddag/kväll så var vi iväg och handlade lite. Det blev slarv med kvällsmaten. Älsklingen beställde en kebabpizza och jag tog en kebabtallrik i barnportion. Även denna protion var förstår för mig =)

När vi kom hem från handlingen så tog jag en date med tvättmaskinen. Tvättkorgen hade börjat svämma över lite ;) Roy har fått nytt förband om sin tass. Det såg bättre ut än vad vi väntat oss. Trots att Roy inte gillar att vi rör hans tassar så låg han snällt kvar. Han har lärt sig att vi inte vill honom något illa. Detta görs ju för hans bästa.

Nej, nu ska jag ägna mig åt att se klart finalen i Mästarnas Mästare.

Kram

1 kommentar:

  1. Härligt med ett dopp sådär bara =) Haha skönt när man beställer man att bara ta för barn, man sparar ju lite pengar då ju hihi. Skönt att han förstår att ni bara vill hans bästa kram kram

    SvaraRadera