måndag 25 juli 2011

Klös

Vilken jävla dag det varit. Den har varit seg, men framförallt så har den varit smärtsam. Jag har haft jävligt ont i ryggen hela dagen. Det märks att jag jobbat tre dagar. Det ska bli otroligt skönt med två dagars ledig nu. Kunderna har lyst med sin frånvaro idag också. Det är det kassa vädret som skrämmer bort dem. För vem vill bada när det är kallt och solen lyser med sin frånvaro? Jag skulle inte vilja det, så jag förstår badgästerna.

Ikväll har vi varit iväg och handlt en ny klös åt katterna. Den gamla har gjort sitt. Inte så konstigt då den är runt 8 år gammal och väl använd. Katterna har verkligen gillat den, så nu hoppas vi att dom kommer att gilla den nya.
Förutom klös köp så har vi handlat inför morgondagen. Då ska vi ha gäster och det ska bli jättekul att få umgås med dem. Det är inte så ofta som vi träffas fast vi bor ganska så nära varnandra. Det blir väl så när man har familj och barn.

Nej, nu ska jag fundera på att gå och lägga mig. Vill ju hinna med städningen innan gästerna kommer. Det är en fördel om maten också är klar i tid.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar